Header Graphic
 Home Page  nauka fotografii  fotografia okolicznosciowa  profesjonalna fotgorafia
 

warsztaty fotograficzne

 

nauka fotografii

  błękit i zielone zależne obszary są stosunkowo ciemniejsze w tonie, prawie nie do odróżnienia z czarnych obszarów. To jest ponieważ światło  długości fali, które oni odbijają nie mogą podać filtra. Czerwone części tematu, jednakże, spoglądają blady niż wcześniej, praktycznie to sam jako białe obszary odkąd oni zastonowić tyleż czerwone światło jako  białe obszary robią { inne kolory, które biel odbija są wchłonięte około  czerwony filtr). Te sam tonalne zmiany zdarzają się kiedy lekkie źródło  oświetlanie twojego tematu jest filtrowane zamiast twojego oka albo soczewka aparatu fotograficznego. Użycia col. filtry dalej  B / W film  Wystawienie  wzrost  czynniki: D / lekki Tungs. Głęboka czerwień × 8 × 5  Zaciemnia niebieskie nieba  Obraca się czerwone plamy białe  Zmiany zielone przeciw czerwonemu  do czarnego przeciw białemu  Pomarańczowy × 4 × 2  Lubić czerwony ale mniej ekstremalny  Żółtozielony × 5 × 4  Tonuje niebieskie nieba  Wynagradza film patelni  nadwrażliwość do błękitów  Zielony × 8 × 8  Zaciemnia niebieskie nieba  Obraca się zielone plamy białe  Zmiany zielone przeciw czerwonemu  do białego przeciw czarnemu  Pomaga ujawnić szczegół