nauka fotografii
błękit i zielone zależne obszary są stosunkowo ciemniejsze w
tonie, prawie nie do odróżnienia z czarnych obszarów. To jest
ponieważ światło długości fali, które oni
odbijają nie mogą podać filtra. Czerwone części tematu,
jednakże, spoglądają blady niż wcześniej, praktycznie to sam
jako białe obszary odkąd oni zastonowić tyleż czerwone światło
jako białe obszary
robią { inne kolory, które biel odbija są wchłonięte około
czerwony filtr).
Te sam tonalne zmiany zdarzają się kiedy lekkie źródło
oświetlanie
twojego tematu jest filtrowane zamiast twojego oka albo
soczewka aparatu fotograficznego. Użycia col. filtry dalej
B / W film
Wystawienie
wzrost
czynniki: D
/ lekki Tungs. Głęboka czerwień × 8 × 5 Zaciemnia niebieskie
nieba Obraca
się czerwone plamy białe Zmiany zielone przeciw
czerwonemu do czarnego przeciw
białemu Pomarańczowy × 4 × 2
Lubić
czerwony ale mniej ekstremalny Żółtozielony × 5 × 4
Tonuje
niebieskie nieba Wynagradza film patelni
nadwrażliwość do
błękitów Zielony × 8 × 8
Zaciemnia
niebieskie nieba Obraca się zielone plamy
białe Zmiany
zielone przeciw czerwonemu do białego przeciw
czarnemu Pomaga ujawnić
szczegół
|